No niin aloin kirjoittaa blogia, koska luulen sen auttavan tavoitteisiin pääsyyn. Olen siis vasta hiljattain aloittanut proanailun. Nyt kuitenkin olen hieman retkahdellut, vaikka projekti on alkuvaiheella. Tämä blogi ehkä auttaisi kontrolloimaan itseäni.

Siis, BLOGI EI OLE PARANTUMISMYÖNTEINEN!

Olen ollut ennen alipainoinen. Asiat kuitenkin muuttuivat kun äitini rupesi tietty lihottamaan minua. Nyt olenkin kuin mikäkin läskipallo, vihaan kroppaani. Laihduttaminen on minulle todela vaikeaa, sillä äiti on koko ajan tyrkyttämässä ruokaa. Se on todella ahdistavaa. Silloin kun äitä pakottaa syömään tulee helposti ahmittua, sillä ajattelen aina, että no mitäs sillä enää on väliä paljonko syön kun olen jo mutenkin retkahtanut.

Mittojani en ainakaan vielä kehtaa julkistaa, sillä todellakin minua ällöttää, mutta joka tapauksessa tavoitteena ensin ainakin tiputtaa 7 kiloa, sillon painoindeksini "kertoisi" että olen alipainoinen.

staystrong!

 

thing.jpg image by CSI_mad